I profileringsarbeidet har HHI investert i tre TV skjermer som er plassert hos Arctandria, Rokken Tekstil og Nordkapp Bilservice. Vi har utarbeidet annonser for de av medlemsbedriftene som ønsket annonsering på skjermene. Annonsering og reklame på skjermen kan selvsagt oppdateres når dette er behøvelig. Vi vil også åpne for at bedrifter og organisasjoner kan få markedsføre seg gjennom dette mediet, sier leder Odd Arne Nilsen

En ny utgave av Nordkappinfo kom ut i juni i år og i år har vi endret formatet. Vi har gått over til A5 format og har fått en mer oversiktlig og brukervennlig Nordkappinfo. Også i år ble Nordkappinfoen utarbeidet i samarbeid med Nordkapp Reiseliv.

Vi  ønsker også ”Velkommen til Honningsvåg” i Kobbholla. Der har vi fått montert opp et skilt som skal trigge turister som kommer landeveien til å svinge innom Honningsvåg. I samarbeid med Statens vegvesen blir denne plassen nå en informasjonsplass hvor Statens Vegvesen har asfaltert og satt ut benker. Her vil vi kunne beskue både skiltet og Honningsvåg havn.

I arbeidet med både annonsene og skiltet har vi benyttet oss av lokal kompetanse og bildedatabasen er bygget opp og inneholder bilder tatt av lokale fotografer, avslutter Nilsen.